Συμβουλές για τον περιορισμό στο σπίτι από έναν Κυβερνήτη Υποβρυχίου

Ενας καπετάνιος υποβρυχίου δίνει 5 συμβουλές για να γίνει ο περιορισμός στο σπίτι καλύτερος…

Η πανδημία Covid-19 έχει οδηγήσει στον περιορισμό του μισού παγκόσμιου πληθυσμού. Αυτή είναι μια άνευ προηγουμένου κατάσταση για τους περισσότερους από εμάς. Ο Fabrice d'Ornano, πρώην κυβερνήτης υποβρυχίων του Γαλλικού Ναυτικού και Διευθυντής Εκμετάλλευσης και Έργου του Πύργου της Saint-Gobain μέσα από τα χρόνια που πέρασε κάτω από την επιφάνεια του νερού - κλεισμένος για 70 ημέρες σε μια στιγμή με 110 άνδρες σε ένα υποβρύχιο- ανέπτυξε ένα είδος "κιτ εργαλείων" που θα ήθελα να μοιραστεί με εμάς . 

1.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΊ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΑΣ

"Κατά τη διάρκεια αυτής της ανησυχητική περιόδου, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα  προσεκτικοί, με τον εαυτό σας," εξηγεί.

Πράγματι, κατά τη διάρκεια ενός παρατεταμένου περιορισμού, η ψυχολογική σας κατάσταση ποικίλλει, κυμαινόμενη μεταξύ των φάσεων της ευημερίας και της ανησυχίας. "Αυτή είναι μια φυσιολογική απάντηση σε μια βαθιά αλλαγή του ρυθμού,  που δεν ήταν επιλογή σας: η ζωή στον περιορισμό δεν είναι φυσική, και δημιουργεί ανισορροπίες. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να το γνωρίζετε  αυτό και να το αποδεχτείτε ...

Οι άνθρωποι έχουν εξαιρετικές ικανότητες προσαρμογής, αλλά η αποδοχή ενός περιορισμού αποτελεί προϋπόθεση για την προσαρμογή σε αυτό. Και να έχετε κατά νου ότι όλοι είμαστε  στην ίδια βάρκα."

2. MEINETE ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ  (ΜΕ ΑΓΑΠΗΜENOYΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ)

Στο υποβρύχιο, κάποιο μέλος  του πληρώματος μπορούσε να ενισχύσει το πνεύμα κάποιου άλλου,   όταν αντιμετώπιζε  έναν ασυνήθιστο, σημαντικό περιορισμό.

Σε ένα υποβρύχιο, οι ναυτικοί έχουν μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ τους : η ζωή του καθενός εξαρτάται από τους άλλους. Ως καπετάνιος υποβρυχίου, η ζωή μου ήταν επίσης στα χέρια του υπεύθυνου ναύκληρου πίσω από το σόναρ που θα μπορούσε να σώσει το πλήρωμα με τον εντοπισμό ενός κινδύνου, όπως μια τράτα αλιείας μπροστά, αρκετά γρήγορα."

Οπότε θυμηθείτε να συνεργάζεστε,  είτε είναι με τους φίλους σας,  την οικογένειά σας, τους συναδέλφους ή ακόμα και το αφεντικό σας... "Οι συναντήσεις αυτές αποτελούν ευκαιρία για συζήτηση των πραγμάτων και να αισθανθούμε  ότι όλοι υφιστάμεθα  την ίδια εμπειρία. Η κοινή χρήση μιας δυσκολίας φέρνει τους ανθρώπους κοντά και κάνει τον περιορισμό πιο υποφερτό", εξηγεί. "Αυτή η σύνδεση είναι σημαντική για εμάς και για τους άλλους, ίσως ακόμη και κρατώντας κάποιους από το να νιώσουν κατάπτωση.

Πράγματι, κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων κοινωνικής αποστασιοποίησης, είμαστε πιο ευάλωτοι, και οι ψυχολογικές “ρωγμές” μας γίνονται πιο εμφανείς .

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα άτομα που ζουν μόνα τους: «Το να βρεθείς μόνος για εβδομάδες στο τέλος είναι μια πολύ παράξενη εμπειρία, και μπορεί να είναι επικίνδυνη όταν είναι ανεπιθύμητη και επιβάλλεται σε κάποιον που είναι απροετοίμαστος».

3. ΥΙΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΥΤΙΝΑ

Σύμφωνα με τον πρώην κυβερνήτη του υποβρυχίου, το κλειδί είναι να δημιουργήσετε πρώτα μια "ρουτίνα". "Όλοι χρειαζόμαστε νόημα, ένα λόγο για να σηκωθούμε από το κρεβάτι το πρωί. Έτσι,  δημιουργώντας μια καθημερινή νέα ρουτίνα κατά τη διάρκεια της περιόδου περιορισμού είναι αυτό που μας επιτρέπει να κοιτάξουμε προς τα εμπρός, να διαχειριστούμε την καθημερινότητα και τους ρυθμούς της καθ ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Η ιδέα είναι ότι στο τέλος της ημέρας, αισθάνεστε χρήσιμοι, αισθάνεστε σαν να πηγαίνετε κάπου" .Αλλά μην πάτε πολύ μακριά, προειδοποιεί o Fabrice d'Ornano: μην θέτετε υπερβολικούς, ανέφικτους στόχους. Για να καταφέρετε να καθιερώσετε μια καθημερινή πειθαρχία και να επιμείνετε σε αυτήν μακροπρόθεσμα, πρέπει να είστε προσεκτικοί με τον εαυτό σας, να θέσετε απλούς στόχους και να έχετε κατά νου τις μικρές απολαύσεις. Κρατήστε και ένα χρόνο αδράνειας μιας ημέρας για να μην αισθανθείτε ότι πρέπει πάντα να είστε πειθαρχημένοι και να είστε περιορισμένοι. "

4 .ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ

Κατά τη διάρκεια του περιορισμού, η σωματική μας δραστηριότητα μειώνεται δραστικά και οι θερμιδικές δαπάνες μειώνονται. Μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε βάρος, για το οποίο μπορεί να μην αισθάνεστε καλά. "Χωρίς τον καθορισμό μη ρεαλιστικών στόχων, που  μπορεί να είναι απογοητευτικοί, είναι μια καλή ιδέα να καθιερωθεί μια καθημερινή σωματική προπόνηση. Μπορείτε να κάνετε πολλά με πολύ λίγο εξοπλισμό (push-ups, sit-ups, stretching κλπ), και η άσκηση  μπορεί να είναι ένας χρόνος που μοιράζεστε με τους αγαπημένους σας», προτείνει ο Fabrice d'Ornano.

5. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΕ

Το  πιο σημαντικό, να διασκεδάσουμε! Να πάρουμε  κάποιο χρόνο για εκείνα τα μικρά πράγματα που μας κάνουν ευτυχισμένους. Ο René Char είπε σωστά: «Τα σημαντικά απειλούνται συνεχώς από τα ασήμαντα». Αυτή η περίοδος περιορισμού είναι επίσης μια ευκαιρία να αφιερώσουμε χρόνο για τους εαυτούς μας που δεν είχαμε  πριν και να δούμε  τα πράγματα από μια άλλη άποψη: μια λιγότερο επείγουσα.

Αφιερώστε χρόνο για να διαβάσετε, να πλησιάσετε τους άλλους, να προβληματιστείτε,  να επιστρέψετε  σε αυτό που θεωρείτε απαραίτητο και να θέσετε τα πράγματα σε μια προοπτική.  Τέλος,  "αυτό που είναι σημαντικό είναι να προσέχετε τον εαυτό σας", καταλήγει ο Fabrice d'Ornano. "Δεν υπάρχει μία ενιαία απάντηση που θα βοηθήσει όλους σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Είμαστε όλοι ευάλωτοι. Θυμηθείτε να είστε προσεκτικοί με τον εαυτό σας, να είστε συνετοί με τον εαυτό σας, να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας όταν παρεκτρέπεστε, να αποφεύγετε να απομονώνεστε, να συμμετέχετε σε ανθρώπινες σχέσεις, να μοιράζεστε πράγματα με άλλους και να γνωρίζετε ότι μπορείτε να βασίζεστε σε άλλους: η ανθεκτικότητα προέρχεται από τη γνώση ότι είστε μέλος του «πληρώματος».

Shutterstock photo credtis